Human Resource Management

(HRM)رسانه آموزشی مدیریت منابع انسانی

Human Resource Management

(HRM)رسانه آموزشی مدیریت منابع انسانی

نویسندگان

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود

۳۰
آبان
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۳۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۸
  • ۸۸۳ نمایش
  • مد یر

کانال خبری دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمان  به  همت روابط عمومی این واحد دانشگاهی با هدف ارتباط و تعامل مطلوب با اساتید، دانشجویان کارکنان و مخاطبان راه اندازی شد.
از کلیه دانشجویان، اساتید، کارکنان و علاقمندان دعوت می شود با پیوستن به کانال واحد در تلگرام از آخرین اخبار و اطلاعات دانشگاه مطلع شوند.

لینک پیوستن به کانال رسمی واحد  کرمان  در تلگرام

 

https://telegram.me/iauknews

  • مد یر

کارگاه شیوه نگارش مقالات علمی و ISI در دانشگاه آزاد واحد کرمان برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد کرمان، کارگاه شیوه نگارش مقالات علمی و ISI در تاریخ 26 آبان ماه و 3 آدر ماه 1394 در محل تالار همایش های دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

  • مد یر

جهانی سازی و تجارت آزاد باعث تغییرات چشم گیری در محیط های کسب و کار و افزایش رقابت بین سازمان ها و  شرکت ها شده است. در محیط کسب و کار امروزی ، مزیت رقابتی پایدار و میزان سودآوری رضایت بخش برای شرکت ها و سهامداران آنها به طرز عجیبی به نحوه تعامل شرکت با تغییرات و تحولات مداوم انتظارات ناشناخته بازار و مشتریان دارد، بطوریکه پاسخگویی سریع و موثر به نیازهای مشتریان مهمترین عامل موفقیت می باشد. از اینرو شرکت ها برای حفظ موقعیت پایدار رقابتی خود ناگزیرند بطور پیوسته استراتژی های کسب و کار خود را بخصوص در زمینه تعامل با مشتریان به روز نمایند.

آدرس اینترنتی کنفرانس مدیریت تجربه

در این راستا یکی از مهمترین اهدافی که شرکت ها دنبال می کنند وفادار نمودن مشتریان است ، بطوریکه بتوانند با ایجاد حس وفاداری در مشتریان، تا حدودی نسبت به استراتژی های بازاریابی و فروش سایر شرکت ها در جذب مشتریانشان مقابله نمایند. اما نکته حائز اهمیت این می باشد که این وفاداری در محیط کسب و کار امروزی به دلایل مختلف از جمله رشد پرشتاب رسانه های اجتماعی در فضای مجازی و تعاملات مابین مشتریان ( که غالبا به دور از کنترل شرکت ها می باشد )، بایستی به یک وفاداری پایدار تبدیل شود.

  • مد یر

سلام خدمت کلیه دانشجویان گرامی

با توجه به رسالت این سایت مبنی بر ایجاد ارتباط، هم افزایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان رشته مدیریت، از کلیه عزیزانی که می توانند در این راستا این رسانه را یاری نمایند، دعوت به عمل می آید.

خواهشمند است در قسمت تماس با من، اعلام آمادگی فرمائید. با تشکر

  • مد یر

نمایشگاه کتاب فراموش نشود!

نمایشگاه سراسری کتاب در کرمان برگزار می گردد، این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه در محل مجتمع نمایشگاهی جنوبشرق برگزار خواهد شد.تاکنون بیش از  ۶۵۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و جستجو بر اساس ناشران و کتاب های موجود به ادامه مطالب مراجعه فرمائید.

  • مد یر

به اطلاع کلیه دانشجویان می رسانم بنا به اعلام استاد مهدیزاده، امتحان میان ترم درس مبانی مدیریت دولتی در روز سه شنبه تاریخ 1394/9/3 برگزار می گردد. جهت دانلود جزوه این درس به قست جزوات مراجعه نمائید.  موفق باشید.

 

  • مد یر
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۳
  • ۷۹۷ نمایش
  • مد یر

CRM از سه بخش مشتری Customer، روابطRalationship و مدیریت Management تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین، نقش حمایت کننده را داراست. منظور از روابط، ایجاد مشتری وفادارتر و سودمندتر از طریق ” ارتباط یادگیرنده Learning Relationship ” است. مدیریت، خلاقیت و رهبری یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است.

crm

مفهوم کلی از تعاریف مطرح در این زمینه قابل استنتاج است. بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان های ارائه دهنده محصول است که بوسیله سیستمی موثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان ها به وسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی ، سودمندترین آن ها را برای بقاء سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.

  • مد یر

گرایش نیروی انسانی از رشته مدیریت اولین بار در سال 1333 تحت عنوان علوم اداری در موسسه علوم اداری زیر نظر دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برگزار شد. در حال حاضر این رشته در اکثر دانشگاه‌های کشور تحت عنوان مدیریت دولتی و با گرایش‌های مختلف در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود.

 هدف از این رشته عبارت است از: آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها و شرکتهای دولتی و خصوصی و نیز آشنایی دانشجویان با کاربرد روشهای علمی در مدیریت.

  • مد یر